image1 image2 image2 image1 image2 image2

Zoe Raymond|Fitness & Yoga|Beauty & Fashion

Ivory Veil (:


Went to my mailbox and this is what i got!




WHEN I RIPPED THEM OPEN,

HERE'S WHAT I GOT!!!





YAY! There you have Hollyhque, Gipsy Scarlet and ivory veil!!!


So many new dresses to feature! Gonna wear them all to work this week! Yay!!!!



Talking about Ivory Veil,
Honored to grace a collection for Ivory Veil (:
It was a collection for CNY!



The last i was in contact with Ivory Veil was an advertorial post i did for them sometime back! I still remember the sexy back, black piece i received from them!

So many of my friends raved about that piece, how could i forget!



the red is dashingly pretty!
and i thought it would be suitable for work too!

p/s: the true color is less red!



this is another piece i like!
Can be worn one than one way, a stunning piece if you love drapes!


i got myself these 2 skirts for the office lady, yours truly (:

My favorite of the collection got to be the purple skirt. Two toned, its not the usual boring office skirt you would see !



if you are into dazzling pieces, you gotta own this! The chiffon is of such good material, it feels soft on my skin.



another piece i got from ivory veil is the baby blue dress above!
If you find it too plain, Sweet Kimi is clad in the floral version!









Share this:

CONVERSATION

21 comments :

Oliver said...

nice outfits!:)

Ting said...

I adore the green dress!

Ting said...

and babe, ur add is still very much visible

Anonymous said...

Is the black dazzling (diamonte collared) dress very big? it looks loose on u! and im about nicole's size. will it fit?

Anonymous said...

and the purple draped one too!! sorry! i dont know why i cant link this to my email but if i dont check if it too cumbersome if u email me? cos i'm quite busy lately, might not be able to come here much.
nicolsha90@gmail.com (:

Ncc :P said...

you should make yr address black instead of censoring ! i can still see them :P

Anonymous said...

hey dear(:

im also curious if the online shops u modeled for gave u the dress? cos some dresses are really pretty(:

Anonymous said...

hey dear(:

im also curious if the online shops u modeled for gave u the dress? cos some dresses are really pretty(:

Anonymous said...

Hi

Just curious wad is in ur make up pouch, u using Beauty Credit BB Cream?

Btw hv u tried ettusias liiquid foundation? Which one u prefer? Zero pore pact or liquid foundation?

Anonymous said...

hey, one look and i know where you stay already. mask it up totally :)

ZOE RAYMOND said...

Oliver said...
nice outfits!:)


♥ ZOE R: HEHE! Did u get any, oliver?

ZOE RAYMOND said...

Ting said...
I adore the green dress!


♥ ZOE R: HH loots? HEE! Its turquoise! Gonna wear it for cny!!! (:

ZOE RAYMOND said...

Ting said...
and babe, ur add is still very much visible


♥ ZOE R: Oh shit! I tot it works. I did the same the last time!!!! ):

ZOE RAYMOND said...

Anonymous said...
Is the black dazzling (diamonte collared) dress very big? it looks loose on u! and im about nicole's size. will it fit?


♥ ZOE R: Hey babe! It might be too loose for u! (: But a belt will do the trick if you like the piece!

ZOE RAYMOND said...

Anonymous said...
and the purple draped one too!! sorry! i dont know why i cant link this to my email but if i dont check if it too cumbersome if u email me? cos i'm quite busy lately, might not be able to come here much.


♥ ZOE R: Purple draped is damn nice!!!! With belt tho!! (:

ZOE RAYMOND said...

Ncc :P said...
you should make yr address black instead of censoring ! i can still see them :P


♥ ZOE R: Hey Ncc! HEHE! I tot it works!!! The last time i did was fine! oopsyy!

ZOE RAYMOND said...

Anonymous said...
hey dear(:
im also curious if the online shops u modeled for gave u the dress? cos some dresses are really pretty(:


♥ ZOE R: Yupp they are sponsored pieces above my modeling services (:

ZOE RAYMOND said...

Anonymous said...
Hi Just curious wad is in ur make up pouch, u using Beauty Credit BB Cream?

Btw hv u tried ettusias liiquid foundation? Which one u prefer? Zero pore pact or liquid foundation?


♥ ZOE R: Yupp! Sheila got it for me for my birthday! Liquid? Nope! ZPP yes, but i dont use it regularly. Usually i use only a layer of makeup base!

ZOE RAYMOND said...

Anonymous said...
hey, one look and i know where you stay already. mask it up totally :)


♥ ZOE R: =p

Anonymous said...

Hi zoe,

you know about ivoryveil? I saw quite a few pieces i like and because of that i also can't seem to find their email which i wanted to mail them about enquires.

Do you know/remember the email? Mind telling me? Thanks zoe! :)

Anonymous said...

Hey babe can i just check w you the sexy black top where did you get it? Is there still available?